Taşınıyoruz :)

5 yorum:

  1. Kolay gelsin canım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin cicim :))
    bekliyoruz yeni haberlerini hasretle ;)

    YanıtlaSil
  3. *TeraziKızı*
    Hiç kolay değilmiş canım :(
    Belim, sırtım, topuklarım, bileklerim ayrı ayrı intihar etmek istiyor ağrıdan.
    O derece.
    Ama değdi doğrusu bu yorgunluğa :)
    Kurabiyelere öpücükler :)*


    *Çınar Ablam*
    Sağol ablacım.
    Geçti-gitti işte :)


    *A-H*
    Cicim haber veriyorum;
    Yorgunum! :)
    Vücudum sızlıyor resmen ya.
    Çocukluğumdan beri böyle bir yorgunluk hissetmemiştim.
    Şimdilik yerleştim. Geçici ikametime. Yavaş yavaş yerleşeceğim artık kalıcı evinmize :)

    YanıtlaSil
  4. gecicek gecicek, hatta gecince birseyin kalmayacak. yardim lazimmi diyecegim simdi ama pek anlamsiz kalacak bu sorum, zira kelin ilaci olsa once kendi kafasina surermis :D hem ben mumkunse bir 5-10 yil tasinmak istemiyorum artik :/

    hadi biran once yerles ve don artik blog semalari sensiz kaldi ;)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...