''Tuhaf''... söylemesi bile tuhaf bu kelimeyi.


 Görsel: Sahibinin sesi - Sittirella marka

19 yorum:

  1. süper olmuş bence :)))

    (el yazın da güzelmiş.)

    YanıtlaSil
  2. yazini bastan sona okumadim, zaten o degil dikkatimi ceken.

    el yazin ne kadar guzel ve tum sayfa hatasiz, karalamasiz ve okunakli, imrendim.

    YanıtlaSil
  3. *leb*
    Ben hep diyorum ''süferim ben'' diye ama şaka geliyor sanırım millete :)))
    Hehehe, sağol leb'im leblebim.

    *KaLinka*
    El yazımın hatrına okumasan bile baştan sona hata var mı diye göz atmışsın ya... bu da yeter :)
    Teşekkür ederim Kalinka, beğendiysen ne ala, her ne kadar bana çirkin gelse de...

    YanıtlaSil
  4. Kopya çeken çocuklar gibisin ehehehe
    4) blog postlarını a4lere yazıp scan ederek yayınlarım. Post-itlerle , renkli kalemlerle neşe katarım :)
    Senin 3 numaralı garip inancın bende de var, bi del iben sanıyodum. Belki herkeste vardır. Bak şüphelendim şimdi.
    Mutlaka bişi var ama ben bulamadım henüz keşfedemedim diyorum. Yaş kemale eriyor, ne zaman keşfedeceğiz acaba?

    Seni mimlemedim ama tagledim :))))) çok eğlenceli :)

    http://funstuffandlovelythings.blogspot.com/2010/11/icimizdeki-cocuk.html

    YanıtlaSil
  5. *Euphoric*
    Obsesif değilim şükür :)
    Ama severim.
    1'i severim, herşeyin ilki, teki güzeldir.
    ''1 tane olsun tam olsun''.
    22 Mayıs doğumgünüsümdür :)
    Ben sevmeyeyim de kimler sevsin şimdi 22'yi de mi? :)
    Eskiden eğlencesine bi'şeyler sayardım, özellikle uyumak için koyun saymayı öneren sivrizekalı dayımın teşvikleriyle sayma huyu edinmiştim.
    Kapattım o defteri.
    Yaşım ilerledikçe iyileşiyorum sanırım :D Hahahaha
    Ama, inancın tam olsun.
    Top Modellerin hep pazarda keşfedilmesi gibi, bi'gün bizim süper gücümüz, yeteneğimiz de sağda solda bi'yerde keşfedilecek.
    bak-gör :)
    Çok ünlü olucaz kızım, paraya avro dicez, dolar dicez o zaman :)))
    İmzayı bile parayla dağıtıcez :P
    O derece.
    Hahahahaha :)))

    Hanimiş: gördüm tag'ini, çok güldüm,yazık nan hayvancağıza :)

    YanıtlaSil
  6. bak ben de 23 ü çok severim, o da benimkisi
    doğum günlerimizin arka arkaya olması kehanetimizin gerçek olacağına dair bi işaret bence

    bu gazla iki ay giderim Ellacan, yuppi yaşasın zengin olcaz

    bazen kedilerde aşırı tatlılıklarıyla hakediyo öyle sevilmeyi :d

    YanıtlaSil
  7. Amaaaann tanrıım post it ağacı nedir yahu :D Gözümün önüne geldi bi an of ya ancak sen bulursn böyle şeyleri zaten :) Benim kardeşim de küçükken kül yerdi bi bakmışsın bi köşetye girmiş elinde kül tabağı :D:D
    O yetenek olayını geçen akşam konuştuk zaten, ben de tamamen katılıyorum S.ellamm :D Hayır biz yeteneksiz olamayıııııııııııııııınn !!

    YanıtlaSil
  8. *Euphoric*
    Olcez tabe :)
    Ölene dek fakir mi kalıcez allasen :P
    İki ay sonra hatırat, yeni gaz unsuru bulalım :)

    *Lou'm*
    Amanin Lou'm gelmiş :)
    Hakikaten ama, en çok pembe tonları ve yeşil tonlar post-it kullanıyorum.
    Durum vahim :)

    Yetenek işi sakat hacım, yoksa yok işte.
    Yarından tezi yok donlar pantolon üstüne giyile... sırta pelerin bağlana... göze maske takıla.
    ''S'' harfi göğüste sabit, superman değil, Sittirella'nın S'si kuzum, yannış annama.
    Yoksa pelerin tabikisi de pembe :)

    Hanimiş: Clark Kent'te gazeteciydi de mi?
    Bak, al sana umut ışığı :P
    Hahahaha, kaderiniz benzeşsin işşşaaalllaa :) Hahahaha

    YanıtlaSil
  9. Anlasildi sana dogum gunlerinde bir kutu post-it veya en guzel sekillisinden kagitlarla gelecegiz :))
    sayilara kafam takildi 11,22,33... anladimda 1 ile 3 un orada isi ne yahu, onlar sirayi bozuyorlar :P
    birde o egitimlerin kokune kibrit suyu demek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  10. ben de küçükken çok kağıt yerdim ama büyüyünce geçti :)))

    mim için çok teşekkürler şekerim, kırmadığın için de:)

    YanıtlaSil
  11. *A-H*
    Hahahaha :)))
    Kuzum gülüyorum, çünkü yorumunu okudum ve aradan 1 dakika bile geçmeden saat 13:30-14:00 ve 15:30-17:00 arasında ''eğitim'' daveti aldım :)
    Bi' post daha geliyor demektir çünkü ilk değil ama 1.5 saatlik 2. eğitim 7 yıllık deneyimim olan konuda :)
    Allam allam, sadece gülüyorum :)))
    Kibrit suyu nerdeydi? :)
    Öperim.

    *küfkedisi*
    Rica ederim şekerim ne demek :)
    Ben hala yiyorum.
    Millet sinirinden-stresinden tırnak yer, ben kağıt yiyorum.
    Hehe

    YanıtlaSil
  12. Ay yazına bayıldım :) ne güzel bi yazı o öyle :)
    Huylarında muhteşemmiş.. Özellikle kağıt yeme :)
    Benimde bi arkadaşımın babasının yediği zeytin çekirdeklerini 4 ve 4ün katlarına tamamlama hastalığı var ve o çekirdekleri heo 4erli grup yapar tabakta :)
    Benim ise.. Hiç yoktur böyle huylarım takıntılarım vardır burnuma biri dokununca bozulmuş gibi hissedip düzeltirim burnumu şekil verir gibi yaparım :)
    Bunun haricinde garip şeylerim yoktur.. Olsun ister miydim ? Hayır istemezdim :)
    Öptüüüüüm

    YanıtlaSil
  13. yok valla normalde (genellikle) okuorum, sadece i$ten fazlaca gec ciktigim bir gunde, kafamin kazan gibi oldugu bir anda bir bakiyim ne yazmissin, degisik birseyler yazmissindir kesin dedim kendi kendime. ama devam ettiremedim, adete harfler gozumde ucustu.

    oylece o an gozume ilisti "yaww okuyamadim ama ne guzel yazi bu boyle" diyiverdim (bu sefer kendi kendime hemde sana dedim:))


    bu arada, bazen bende kendi kendime konusurum. ama gece cok gec saatlerde kendi kendime dusunup konusup karara vardigimda, sabah hep ne kadarda salakca bir kararmis yahu sacmalamisim resmen diyorum.

    acaba vucudunda birseyin eksikligimi var da kagit yiyosun. mesela toprak yiyenlerde mineral eksikligi oluomus (diye duymustum) belki o da oyle birseydir.

    YanıtlaSil
  14. ne güzel okuyoduk keyifli keyifli, şimdik niye mim gönderen top oluyo kine:))bu kadar atraksiyonlu hemide elcağazınla cevplarsan mimleri taaa çook mimlenirsin ahanda şurya yazıyorum:))çok selam.

    YanıtlaSil
  15. *Twinsista*
    Farkettim ki güzelim başka garip huylarım da varmış.
    Laptopumu kulaklıkla kullanmaya kalktım, ses yüksek geldi.
    Seviyeyi ayarlayacağım, ya 32 oluyor derece ya 34... 33'ü tutturuncaya dek uğraştım.
    Bende hala var obsesif takıntı, tehlikeli değil ama var, farkındayım :)
    Bi'de beğendiğim her sayfaya kısa yol oluştururum tarayıcımda :) Üç beş günde bir kazayla ''hepsini ayrı pencerelerde aç'' a tıklarım :)
    Gerekli gereksiz onlarca web sayfası açılır tabi :)
    Her seferinde 'nan-nan-nan, sil kızım şunları, çöplük olmuş burası'' derim ama bi kere onlarca sayfa açılmaktadır ve PC kitlendi-kitlenecek durumdadır :)))
    Sonra tabiki de unuturum, temizlemem o gereksiz adresleri :)
    Taaaki bir sonraki ''her adresi ayrı sayfada aç'' a tıklayıncaya dek :P
    Evet böyle de bi'şeyim işte.

    Hanimiş: hala ''no love'' dinliyorum , yuh! bana :)

    *Kalinka*
    Elbette bi'şeylerin eksik-yanlış olduğunu işareti bu ama bugüne dek'' ben neden kağıt yiyorum'' deyip araştırmış ta değilim.
    Az önce merak edip baktım, tıptaki adı ''Pica'' imiş, ve demir eksikliği anemisi'nin en kuvvetli belirtisiymiş.
    Garip huy değilmiş, hastaymışım işte.
    Sevinsem mi... üzülsem mi? :)

    *leyyam*
    Sen mim iste ben sana mim oluşturayım :) sonra da ''seni-şunu-bunu mimledim'' deyip yeni akım oluşturayım :)
    Hahahaha.
    Ben yine yazarım kafama göre :) Sen yeter ki iste.

    Doğum günüsü krem dö la karamelli olasıca leyyam benim :)
    İyi ki doğmuşsun.

    YanıtlaSil
  16. Bu arada farkettim ki ; LapTop, TopModel gibi içinde ''top'' geçen herşeyi hakikaten ''TOP'' diye telaffuz etmeye başlamışım :)
    Bugün toplantının ortasında Hollanda'dan konferans görüşmeye bağlanmış bi yetkiliye ''top reasons'' diyeceğim yerde resmen ''TOP'' dedim, sonra ne dediğimi farkettim, kelimeyi yineler gibi ''tab riğzıns....'' diye devam ettim.
    Türkçe bilmiyorlar, bu sefer yırttım ama bi'gün fena patlayacak.
    Hemen düzeltmem lazım bu durumu :)

    YanıtlaSil
  17. ahahaha ivrençç eğitim bak neler yaptırıyor insanlaraa :) ama olsun yaratıcı çalışmalara itelemiş seni cicim ...

    YanıtlaSil
  18. ella dün aklıma düştün ,merak ettim valla ,netede uzun uzun gelemiyorumdedim bir daha bir bakayım nerelerde diye ,sevgiler

    YanıtlaSil
  19. *NzN*
    Hakikaten ''iteledi'' NzN :)
    İte-kaka bu kadar oluyor işte, hehe :)

    *Çi'dem*
    Öperimkine :)
    Yaşıyorum güzelim, nefes al-nefes ver.
    Görüşecez, az kaldı :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...