Pasaklı Tanrıça / Undomestic Goddess



Yazar: Sophie Kinsella
Çeviri: Bige Turan
Orijinal Dili: İngilizce
Basım yılı: 2006
Yayınevi: Artemis Yayınları

Arka Kapak Yazısı:
"Adım Samantha. Yirmi dokuz yaşındayım. Hayatımda hiç yemek pişirmedim. Yer silmedim. Toz almadım. Düğme falan da dikemem. Yapmayı bildiğim tek şey kontratları yeniden düzenlemek ve müvekkilimi milyonlarca pound kâr ettirmek."

Pasaklı Tanrıça, hayatı biraz daha ağırdan alması gereken genç bir kızın hikâyesi. Ki bu kızın artık kendini bulması, en önemlisi aşkı bulması gerekiyor. Ve elbette ki sözü edilen bu kızın, bir kenarda öylece durmasına alışkın olduğu ütü masasının ne işe yaradığını da artık uygulamalı olarak öğrenmesi gerekiyor.

"Samantha'ya çabucak kanınız ısınacak ve fazla mesai yapmış okuyucular bu avukatın hayatındaki ilk boş hafta sonunda yaşadığı sevinci çok iyi anlayacak."
- Christian Science Monitor

"Sophie Kinsella 'çıtır edebiyatı' oyunlarının zirvesinde. Olay örgüsü hızlı bir tempoda ilerlerken eğlendiriyor ve yazar acayip karakterlerine yeterli ölçüde gerçekçi ayrıntılar eklemeyi başarıyor."
- New York Post

"Kusursuz bir eğlence" Pasaklı Tanrıça hakikaten çok komik ve tatlı bir kitap. Kinsella mizahı iyi beceriyor ve okuyucularını meraktan çatlatıyor.
- Miami Herald

"Çok hoş bir romantik komedi."
-The Washington Post

Altını Çizdiğim Cümleler:
''Bütün cevapları bilmediğin için kendini cezalandırma. Kim olduğunu bilmek zorunda değilsin. Resmin tamamını görmek ya da nereye gittiğini bilmek durumunda değilsin. Bazen yalnızca bir sonraki adımın ne olacağını bilmek de yeterlidir.''

''Altı dakika seks değildir,'' dediğini duyuyorum gözlerim kapanmadan önce. ''Altı dakika haşlanmış yumurtadır.''

Tüm kitapta iki yerin altını çizmişim :)
Eğlencelik, çıtır çerezlik, hiç sıkmayan ama seni düşünmeye de itmeyen bir kitap.

Keyifli okumalar...

Görsel: Google Images

4 yorum:

  1. çok eğlenceli bir kitaptı...Tam yaz tatillik, şezlonga yayılıp okumalık diye düşünmüştüm...

    YanıtlaSil
  2. *lalenin bahçesi*
    Aynen :)
    Hatta, okumaya başladığımda, verdiği o telaş, koşuşturma, sıkıntı hissini farkettiğimde ''günlük yaşadığım stresin üzerine bir de şu kitabın verdiği sahte stres hissi tam oldu'' diye gülmüştüm :)
    Eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  3. ilk okuduğum sophie kinsella kitabıydı ve kesinlikle son olmadı.. sevmiştim, epey eğlenceli :) çik-lit türüne kanın ısındıysa ekin atalar'dan selindrella'yı öneririm, en az sophie kinsella kadar seveceksin! ;)

    YanıtlaSil
  4. *What's Next*
    Sanırım, ben bu türü bir türlü sevemedim ve sevemeyeceğim.
    Eğlenceli olmasına eğlenceli de, ben düşündürmeyen, bir an durup beynimi kullanmamı gerektirmeyen, sonu başından belli kitapları pek sevmiyorum.
    Para verip almam ama denk gelirse okurum :)

    YanıtlaSil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...