Nihan Sarı - Etsy Tükkanı

Canım arkadaşım ''Nihan Sarı'' artık Etsy'de tükkan sahibi :)

Nihan'ın birbirinden mutteşem çalışmalarına sahip olabileceğimizi bilmek -sizi bilmem ama- beni çok mutlu etti! :)



Bundan böyle, gelsin Bızt!lar, gitsin uzun saçlı-güzeller güzeli kızlar :)
Ve, evet:  Bızt!lı yastık isteyoz! :)

Arkadaşıma başarılar ve de emeğinin karşılığını alabilmesi için bol satışlar diliyorum :)


Hanimiş: O renkli renkli olanlar Nihan Sarı'nın çalışmalarını bulabileceğiniz farklı adresler, boşuna renklenmediler yani.
Bi' tıklayın, gözünüz-gönlünüz açılsın :)

Görsel: nihansari.com

6 yorum:

  1. ne desem ne desem....bilemedim ne yapsam...sana sarılsam sımsıkı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıponsır olduk sana Niyan'ım! :)
      Reklam gelirlerini düşünme... bizdensin ;)
      Kardan pay isteyeceğimiz günner yakındır!
      Hehehe :)

      Asıl ben sarılırım sımsıkı sana, canım arkadaşım benim! :)
      Hayırlı-uğurlu olsun, gerçekten çok sevindim.
      Artık herkeşlerin o mutteşem çalışmalarını alma imkanı olucek!

      Leylak Dalı-Sittirella-OİP işbirliğiyle geliyor:
      Bızt!lı yastık/minder isteyoz! :)

      Sil
    2. Eveeeet, "Bızt"lı yastık isteyoz:) Bızt'a sarılıp uyumak isteyoz:)

      Sil
    3. Yaşşa Leylak Dalı'm :)
      İsteyoz! İsteyoz!
      Bızt!lı yastık isteyoz!
      De mi ama? :)))
      Duy sesimizi Niyan Hanım! :)

      Sil
  2. Şansı ve de satışı bol olsun. Çok hoş çizimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!
      Emeğinin karşılığını maddi olarak alsın isterim.
      Yazar, çizer, boyar... bin bir yetenek arkadaşım benim.
      Daha neler neler ekleyecek o tükkana, ben bir umut Bızt! serisini bekleyeceğim :)
      Kitapları da çok satsın isterim.
      Sevgilerimle Boncukçu :)

      Sil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...