Dünden ölmüş, bugüne kalmış...


Başlığın durumunu özetlediği bu düdük değil, benim efenim :)
Bu düdük ne kadar keyfine düşkün, ne kadar uykucu olsa da, benim kadar .......... değil :)
Gönlünüze göre, miskinlikten başlayıp tüm karekök ve üslerine giden uygun bi' kelimeyle doldurabilersiniz o noktalı yerleri.
Düşündüm de... ben başkası olsam, benle -kesinlikle- arkadaş olmazdım.
Nasıl bi' mıymıy, her şeye bi' bahanesi olan, hiç bi' plana dahil edemediğiniz, tembel, üşengeç, kafası gözü kırılası insan evladıyım annatamam.
Hadi bu kadar insafsız olmayayım kendime, azıcık hafifleteyim durumu; arkadaş olurdum belki de öyle can ciğer kuzu sarma olmazdım.
Düşünsene, yakın bi' arkadaşınızla sürekli şu muhabbetleri yaşadığınızı;

''Hadi gel, bi' yorgunluk kahvesi içelim.''
''Yok sağol ya, eve gideyim ben, çok yorgunum.''

''Hafta sonu sinemaya gidelim mi?''
''Yok sağol ya, evde yapılacak işler var, dinleneyim hafta sonu, bu hafta çok yoruldum.

''Cuma akşamı parti var, çok güzel olacak... gidelim mi?''
''Yok sağol ya, eve gidip kitap okurum, zaten yorgun olurum Cuma günü kalamam ayakta geç vakte kadar''

''Alışverişe çıkalım, H&M'de bi' indirim var, nasıl güzel kazaklar-paltolar yarı fiyatına!''
''Yok ya, kazak-palto ihtiyacım yok benim. Ben eve gideyim, hava soğuk zaten, keyfim yok.''

''İş çıkışı...''
''İş çıkışı eve gitmem lazım.''

Sanırım böyle biri yakın arkadaşınız olarak kalmazdı :)
Sadece arkadaş muhabbeti olsa yine iyi, sevgilimle şöyle konuşmalar geçiyor aramızda;

''Aşkım bi' dışarıya çıkıp yürüyüş yapalım mı? hava güzel...''
''Yok aşkım ya, neresi güzel havanın? Güneşe aldanma, buz gibi!''

''Alışverişe gidelim aşkım, buzdolabı neredeyse boş...''
''Ben listeyi yaptım, buzdolabının üzerinde aşkım, sen git. Ben gidersem şimdi çok zaman kaybederiz. Ben evde durayım.''

Evden çıkasım gelmiyor arkadaş. Ne varsa evde var sanki!
Hani bıraksalar beni, on beş gün- bi' ay sokağa bile çıkmadan evde kalabilirim -ki 12 gün sokak kapısı önüne çıkmadan yaşamışlığım vardır- böyle ev kuşuyum :/

Kim karşılıklı bi' kahve içmek için bi' saatini ayırmayı çok gören, hiç bi' planına dahil edemeyeceği insanla arkadaş olmak ister ki? :/
Hadi bunu geç, kim kendini sürekli yalnız alışverişe gönderen, birlikte sokağa çıkabilmek için bi' saat dil döktüğü bi' kadınla birlikte olmak ister ki? :/

Çok çekilmez, plan uydurulmaz, balla-bademle yenmez bi' tipim :/
Şu kışı da atlatayım, bahara değişeceğim.
Hava çok soğuk, n'apayım?
Dışarı çıkıp hasta mı olayım? :)

16 yorum:

  1. hayirr boyle olduguna asla inanmiyorum. istedigini soyle inanmayacagim. Hani gecen kis bir karar vermistik seninle hatirlar misin Ellacim. Bulundugumuz sehrin tadini cikaracak sonra donunce aaa sunu da yapmadim diye pisman olmayacaktik? Hani sen bize simdiki sehrinin sokaklarindan fotograflar cekecektin? Hatirlatirim sana :)
    Arada evde olmak sahane. keyfini cikar ama butun kis boyle evde duracagim kimseyi de gormeyecegim dersen ben haftada bir buraya gelip bu yorumu tekrarlarim ona gore :)
    kalin mont giy bisiycik olmaz :)
    Sevgiler soguk hollandamizdan soguk Polonyamiza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir miskinlik üzerimde anlatamam Gülçin :/
      Evde durayım, evden çıkmayayım.
      Sokakta geçirdiğim her saniye sanki işkence... resmen 'eve bi' an önce varsam da...'' diye düşünüyorum.
      Gidip kendime sağlam ve hafif bi' mont satın alayım, dizime dek kar çizmeleri... bakalım işe yarayacak mı? :)
      Temem, fotoğraf çekecem, söz :)
      Ama haftada bi' yorum garantisi veriyorsan belkim çekmem, çeksem de göndermem :)
      Sen yeter ki uğra hehehe :)
      Buz gibi Polonya'dan da sevgiler buz gibi Hollanda'ya :)

      Sil
  2. Bende tam tersiyim. Bi gün akşama kadar evde kalsam ertesi gün bağlasan beni durmam. Her gün plan var deseler bıkmam. Evde kalacaksam da mutlaka bi girer çıkarım yoksa çıldırırım :)

    ebrueliacik@koluman.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yığılır kalırım sokakta bi' yerde.
      Evde durayım hep ben :)
      Kar yağsın-yağmur yağsın ben hep evde sıcacık keyif yapayım :)

      Sil
  3. tamam Ella, anladım şimdi hava soğuk... Bahar gelince bekliyorum aktivitelerini:) Bakalım bakalım ne o'lcak...

    Öptüm en hakikisinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, ben de merakla bekliyorum neler olacak ablacım :)
      Kendimden pek umutlu değilim ama... neyse :)
      Öptüm en öz-hakikisinden ben de seni :)

      Sil
  4. kendimi okudum vallaha. evde otura otura arkadaşım da kalmayacak yakında. herkes bi organizasyonlar tertipliyor, hiç de üşenmiyorlar giyinip süslenip sokaklara çıkmaya. ben bile isteye kendimi soyutladım milletten ama napiğm sıcacık yorganın altına girince pek mutlu oluyorum^^
    galiba depresyondayız:/ geçer yani^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemişim depresyonu :)
      Ben depresyonda filan değilim, mutluyum :)))
      Sadece dışarı çıkmayı sev-mi-yo-rum! :)
      Evimde sıcacık, kahvem-çorbam-kitabım-sigaram-kedim-sevgilim :)
      Arkadaşsız kalıcam diye korkuyorum sadece :)

      Sil
  5. Ben de evi çok severim Ella Ablacım

    Senin bu kadar gecimsiz olduğunu sanmıyorum :)

    Buarada senin yüzünden kedileri de sevicem galiba artık :) Maşallah çok güzel bu balkız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Yaşlılığım felaket olacak benim! :)))
      Tam yemelik-yutmalık bu Bal kız :)
      Kediler iyidir, bambaşka sevgileri... bi' edinsen geç kaldığına yanacaksın.
      Çocuk gelişimi ve sağlığı/bağışıklık sistemi için kedilerin üstüne yok, bilgine :)

      Sil
  6. Benim çıkmama rekorum 17 gün. Yalnız şöyle bir şey var: tesadüf mecbur kalıp bir iki gün üst üste çıkmışsam üçüncü gün de çıkasım geliyor. Alışmayla ilgili yani. Ya çıkmaya çıkmaya çıkmamaya alışıyor bünye, ya da çıka çıka evde duramaz hale geliyor. Bence kendini zorlayıp 2 gün çıksan toparlarsın. Haa, dışarı çıkmaya başlamak toparlamak mıdır? Normali çok çıkar olmak mıdır? Herkesin tercihleri farklı olamaz mı yani... diye derinlere de dalınabilir...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi' kaç gün üst üste çıkmaya mecbur kalmış olsam da sonuç değişmiyor :)
      Dışarı çıkmak, o soğukta-sıcakta donarak veya terleyerek bi'şeyler yapmak zorunda kalmak işkence bana :/
      Bakalım, belki değişir yakında.
      Derinnere dalmayalım şimdilik biz :)
      Sevgiler benden de...

      Sil
  7. Bazıları daha evcimen oluyor burası kesin. Ben aylardır evdeyim (arada çıkıyorum tabii -mecburen) hala bıkmadım mesela. Birilerinde kalma eve, dönememe olayları kabusum olur. Ama kimisi de evde 1 saati bile geçsin istemez. Hiçbir aktivitede yorulmaz.

    İnsanlık hali işte ne yaparsın:]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlık hali işte :)
      Sihirli güçlerimiz, asalarımız-süpürgelerimiz yok ki, hayatı bize daha kolay yapsın :)
      Evcil-evcimen yaşayıp gideceğiz işte :)

      Sil
  8. ahahah bahara ha :)
    Kışın da hiç dışarı çıkılmaz ki, yorganın altına girecen de uyuyacan oh-misss :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sence :)))
      Bahara kısmetse artık... en azından hala kendimden umudum var :)

      Sil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...