Yeniden başlasın...


Sizler bu satırları okurken ben mışıl mışıl uyuyor olacağım.
Çünkü sizden bir saat geriden gelen zaman aralığında yaşıyorum :)
Çünkü, az önce sekizinci shot tequila'mı içtim...
Çünkü, bugün doyasıya uyuyacağım.

Tanıdığım hemen herkes 2013 dökümünü yaptı blog sayfalarında...iyi de yaptılar.
Ben dökülemedim, saçılamadım bi' türlü.
Demek ki, içimi dökmem için sekiz shot tequila atmam lazımmış :)

2013 benim için hem mutluluklar ve sürprizlerle, hem de hayal kırıklıklarıyla dolu bir yıl oldu.

Bakalım benim için en önemli olaylar nelermiş, totosunu yeni tekmelediğim yıla dair...

SAĞLIK:
Ne çektin be Sittirella, ne çektin beaaaa! :(
Bu yıl gerçekten çok sağlık sorunu yaşadım.
Bel ağrısı mı desem, bilek ağrısı mı desem?
Bitmek bilmeyen sırt ve omuz ağrıları, bilek ve kol ağrıları...
Aşırı stres ve çalışmanın getirdiği baş ağrıları, uykusuzluklar, huzursuzluklar...
Kan tahlilleri, sayısını unuttuğum, arkadaşlarımın ''yeşil yeşil ışımaya başlayacaksın yakında'' şeklinde espri yapmalarını sağlayan onlarca röntgen...
Sağlık açısından pek de parlak bi' yıl geçirdiğimi iddia edemem anlayacağınız.
Bu sorunların bana getirisi ise, bol bol tatil yapıp evde kedi kzlarımla zaman geçirmek oldu :)
Sağlık sorunlarımı burada özet geçmiştim :)
Kırismıs tatiline girerkene...

AŞK:
Sevgilimlen, hiç bi' ciddi tartışma, sorun yaşamadığımız, bal gibi, mis gibi geçirdiğimiz bi' yıl oldu 2013.
İşte, bi' yerden kaybederken bi' yerden kazanıyor insan :)))
Bi' kaç saat önce yeni yıla girerken gözlerimin içine ışıl ışıl bakan masmaviş gözlerden anladım ki; bu adam beni hala çok seviyor, bana hala çok aşık! :)
Daha ne olsun? :)))
Ben de ona aşık olduğum sürece bence süfer bi' şe :)

KARİYER:
Önce zamanınız varsa şu gönderime bi' göz atın: Dönme dolap
Hayal kırıklıklarıyla dolu giderken, son bi' kaç ayında göz doldurmalık gönlümü alan bi' yıl oldu.
Pozisyonum değişti, ünvanım yükseltildi falan da filan.
Mutlu muyum? Hayır, değilim.
Memnun muyum? Hayır, kesinlikle değilim.
Öğrenmiyorum artık. Bildiklerime tek bir cümle yenilik eklenmiyor.
Alabileceğim hiç bi' eğitim kalmadı; tüm departmanın eğitimlerini tek başıma veriyorum. Tüm kural, prosedür, proses, döküman ve değişiklikleri ezbere biliyorum.
Bu da beni sıkıyor.
Kariyer açısından ünvan ve maaş artışı dışında kendime hiç bi' şey katamadığım bi' yıl oldu anlayacağınız :/
Dilerim, 2014 benim için birbirinden güzel fırsatları peşisıra sürükleyip gelen bi' yıl olur; süpaneke yareppim, dinimiz amin! :)))

ŞANS:
Upuzuuun bir ev arama döneminden sonra en nihayet ''Evet! Budur! Yaşayacağımız ev bu olmalı!'' dediğim evi bulduğum (Şaka değil, sevgilim evi satın almaya karar verip ''tamam, bu evi alıyorum'' dediğim gün İsveç'te, iş gezisindeydi ve daha iki hafta orada kalacaktı. Tek başıma karar verdim bu evi almaya) yıl oldu bu yıl.
Kirada oturmaktan kurtulup, ev sahibi olduğumuz yıl oldu yani :)
Niyet ettim bir gönderi yapmaya...
Taşın...ma!

Evimizi almadan kısa bi' süre önce bulduğumuz ve evlat diye bağrımıza bastığımız Yoda; The Çapulcu'nun bize uğur getirdiğine inandığımız yıl oldu tabisi de :)
Çünküm, Yoda'nın evimize geldiği gün Gezi olayları başlamış, bi' hafta sonra da birdenbire karşıma çıkan bi' biletle memlekete gitmiş, annem-babam ve kardeşime olan hasretini dindirmiştim.

Gezi parkı direnişi: Sosyal medyanın gücü
Anne yuvası -  Baba evi

Bu araya ''Robots Doodles & Orange Bubbles'' blogunun sahibi Nihan ve ''Evimi seviyorum'' blogunun sahibi Colette ile tanışıp kaynaşmamızı da sıkıştırmıştım.

Robotların Kraliçesi'ni ziyaretimdir.
Colette ve kızlarını ziyaretimdir.

Özetle; memleketi soyup soğana çeviren, pırıl pırıl bi' sürü gencin hayatını alıp, alamadığının da hayatını karartan ampulleri saymazsak benim için ''Hiç de fena değildi'' diyeceğim bi' yıl oldu 2013.

Sevgili 2014: senden beklentim çok büyük.
Eğer 2013'ü aratmaya niyetliysen peşin peşin söyleyeyim; çok küfür yersin, çok beddua alırsın, geldiğine geleceğine pişman olursun.
Adam ol, ciğerimi ye! :)))

Neyse, bu gönderi de böylece bitti...
Ben izninizle ''Yayınla'' butonuna bastıktan bi' kaç saniye sonra tequila şişesinin başına gidip ''Dokuuuz!'' diyeceğim ve cici kız olup dişlerimi fırçalayıp cumba yatak yapacağım :)

Hepinize şans dolu geçecek bi' yeni yıl diliyorum! :)

Görsel: Sahibinin sesi - Sittirella marka

12 yorum:

  1. mutlu yıllar
    2014 sana sağlıkta,aşkta,sevgide,şansta,huzurda,parada bolluk getirsin
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinimiz amin! :)))
      Sana da mutlu yıllar Havva :)

      Sil
  2. En son 5. Shotta birakmistim twitter'da :) 2014 aski devam ettiren bol bol da saglik getiren bir yil olmasini dilerim ^_^ kuyruklugilleri de operim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokuza kadar çıktım ama on demedim. ''Kızım git yat, uyu!'' diyen iç sesimi dinledim :)
      Çok teşekkür ederim :)
      Şans diliyorum sana 2014 için. İnsan şanslı olmalı, gerisini kendisi getirir :)
      Sevgiler benden, kuyruklular da miv! miv! yapıyolar, bi' anlam çıkartmak istersen ;)

      Sil
  3. Canımmm yarasın shot'lar:)) ben 3 bira içtim sadece, bu sene içkiden değil yemekten sarhoş oldum. aylardır rejim yapıyom diye yiyemediğim çerezlere abanınca gece içim yandı, rüyamda koka kola içtiğimi filan gördüm o derece:)))

    ne olursa olsun, yeni yıla girerken insan ümitlenmeden edemiyor. eh, bu da güzel bir şey:) içimiz pır pır, taptaze, yepisyeni bir yıla başlıyoruz.

    Ailecek musmutlu, sevgi dolu nice yeni yıllarınız olsun canım

    Öptüü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yemeği kısıtlı tutup -sadece mideyi sağlamlaştıracak kadar yedim- içkiye yüklendim :)
      Sevgilim sarhoş olmamı bekledi ki eline malzeme geçsin bana takılmak için...ama baktı benim sarhoş olacağım yok gitti yattı benden önce :)))
      Bugün cici kızım yine; çay-kahve :)
      Yeni yıl mutlu ediyor beni.
      Umut fakirin ekmeği işte :)))
      Ben de sana en mutlusundan ve de aşklısından bir yeni yıl diliyorum ^ ^
      Öptüüü :)

      Sil
  4. 8 shot a ragmen bu gonderi? Valla bravo bunye saglam demekki (alkole karsi diyelim:)
    Mutlu ve de tabiki saglikli bir yil dilegiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Di mi ama? Bravo bana! :)))
      İçki konusunda iddialı değilimdir aslında, içkiyle pek aram da yoktur. Ayda-iki ayda bi' kadeh içerim. Varsa yoksa kahvedir, çaydır benim için...
      Birada ve şarapta limitim üçtür mesela. Dördüncü kadehi içmeye başlarsam çakırkeyif olacağımın garantisidir o kadeh. Beş asla demem :)
      Ama, konu tequila olunca akan sular durur :) Kıçı kırık biraya dayanamazken, iş tequila içmeye gelince aslan kesilirim. Zaten limon-tuz insanıyımdır. Durduk yere limon dilimler, tuzlar yerim. O derece severim. ''Midem ekşi ve tuzluya alışık olduğundan tequila dokunmuyor sanırım'' diye de hemen bi' varsayım oluşturabilirim :)
      Ben de mutlu ve sağlıklı bir yıl geçirmeni dilerim :)

      Sil
  5. Iyi seneler!!! cok guzel mutlu saglikli (sen ve ben icin bu ozellikle insallah insallah) bir yil olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülçin :)
      Güzel, mutlu ve de sağlıklı olduktan sonra tadından yenmez :)

      Sil
  6. anne yuvası yazına gittim salatalıklarla yeşil zeytinde koktu bana:) mutlu olsun sağlıklı olsun 2014ün böle geriden de takip eder yorumları okur linklerefalan tıklarım en iyi takipçi şeysi vericen mi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokar...kekik de koktu mu? Mis gibi...
      En iyi takipçi şeysi vericem sana, yeter ki sen mutlu ol :)
      2014 sana da güzellikler getirsin :)

      Sil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...